Aj Aj Aj

ont har jag.  Jag har så ont i revben/ bröst på vänster sida så det finns inte! Jag kan inte ligga ner, måst ligga på rygg med två kuddar under ryggen vilket gör att jag inte har någon kudde till huvudet...

btw. för er ovetandes Så gick nu VM i blomsterbinderi av stapeln i Kina i helgen. Sverige som har haft stora framgånger innan Per Benjamin vann och blev alltså världsmästare 2001 och tre år senare tog vi brons.
I år tävlade Johan Pettersson, och med sig som assistenter hade han Heidi Mikkonen ( som gick på österängs gymnasieutb för florister SAMMA som jag alltså! hon har bl.a. vunnit yrkes Vm i kanada) och då den förra Världsmästaren Per Benjamin. Man får ha hur många assistenter man vill.
När poängen räknades låg Sverige på 11 plats och det är bara de 10 bästa som går till final, så tyvärr gick det inte så bra i år.
Vann gjorde vår Grannland Norge!
 Bilden är från http://www.interflora.se/content.asp?PageID=187
där kan ni också läsa mer om tävlingarna och klicka er vidare på andra ställen.

Nej nu ska jag ÄNTLIGEN se Luftslottet som sprängdes Så Long suckers!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: