Varför kommer alla hit? nu när jag åker!

Ja okej då jag vet att det är Sweden rock. Och att jag antagligen hade varit där och dreglat över Aerosmith om jag nu som av en händelse inte skulle till Spanien och smäxa istället.
Jag vet inte om jag ska vara ledsen över att jag missar rock eller över att jag samtidigt som jag inte tar del av den ändå måste stå ut med allt jävla folk som komemr med tågen. Jag ber seriöst till gud att det inte blir som förra året!

Jag kollade i arkivet för att se om jag skrev något ironiskt litet inlägg om det men icke sa nicke. tomt som i min mage.

Men lyssning vänner and folks JAG FUCKING KLARADE MAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG FICK G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vet att ni sitter framför era datorer, shit den bruden överdriver asså! Fortsätt runka säger jag, för Hell no att jag gör!
Jag vet att jag har medhåll från de som läste det med mig, kanske även någon el kille där? ;) HAHAHA

Jag fick också G i samhälleprovet.
hade sista idrottslektionen Bad. vi var 4st. vi hade livräddning, men eftersom vi var naturbegåvningar så fick vi fritt. Sen blev det Subway, Så dagen har varit rätt bra

Har även varit hos frissan och fått min utväxt ännu sexigare. bokade dock färgning.

Nu ska jag bege mig och ta farväl av min smuch :'( awwww

Vi ska fira min MaB seger då min familj inte fattade hur viktigt det e att fira något sådant!

Vi förstår varandra <3

( ja luggen är klippt så jag ser nu inte ut som en 3 åring i mammas frisyr från 90-talet)

*Tjingtjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: