saker jag inte sagt förut.

idag har jag sagt en del ord jag inte sagt förut, jag har gjort bort mig rätt grovt två gånger.

gång nr 2  (börjar med den då den är minst roligast)
Befinner mig på House of Bagels där jag åt något mysko men rätt gott med Frida, Pontus och Robin.
Jag ställer mig i kön för att köpa en mintchokladmjölk åt frida. beställer och följande konversation äger rum:

KBD (Kille BakomDisken) slakas jefjke?
Jag: Ha?
KBD: dönvsvnvf?
Jag: inte en jävla aning, det är inte jag som ska ha den.
KBD: inte? vem ska då ha den?
Jag: min kompis *pekar ut genom fönster*
KBD: jaha men ska hon ta med den eller dricka den här?
Jag: (inser att det är det han har frågat mig och jag svara inte en jävla aning. FAIL Hanna) Hon ska dricka den här...

Tar drickan och försöker coolt gå ut.

Gång nr 1. var på skolan jag och Frida hade funnit Victoria och stod och pratade med henne
F: Jag har frågat mamma om allt, tex tänk om Hanna trillar och hamnar i koma.

Jag: Ja du hör själv trillar och hamnar i koma. ( jag ironin formligen sprutar från mig)
V: *skratt*

Jag: ja vem vet jag kanske får barn i spanien! *lägger ena handen på magen* Detta lyckas jag gör samtidigt som två äldre (antagligen lärare eller några viktiga män) går förbi. Båda vänder sig om och stirrar på mig den ena flinar lite. verkligen synar mig uppifrån och ner.
Frida och Victoria skrattar
jag säger högre än nödvändigt så dom ska höra: Om tre dagar alltså!
Dom borde ju fatta att inte ens jag lyckas fixa en unge på tre dagar!

Jaja.. kom på en tredje händelse var inom i morse och skulle köpa frukost
Jag: Hej en frukostmacka med kyckling och skinka... ( helt död, och står och tittar på kycklingvingar)
KBD: Öhh..? (jag inser mitt misstag och säger snabbt:)
jag: jag menar skinka och ost.
KBD: En ost och skinkmacka alltså?
Jag: aomen....

Ja dagen har varit spännande, minst sagt.
Har packat färdigt och nu är det bara handbagaget  kvar, dvs tandborste och sminkväska. sen är det dags att åka!
dvs i morgon ska det duschas och göra sig i ordning för sista natten hemma!
i morgon kan jag säga " I morgon börjar det!!!"

WOW

Nu  ska jag min skäl och da sova.
Vill ni skratta kan ni ju checka in dessa vidio klipp, Hysteriskt roliga!



HAHAHAHAHAHAHAHA

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: