nån där uppe måste ha sett mig

å tänkt att nu....... NU gör vi henne mer förvirrad!
hit skulle jag vilja fly nu. Nej inte till palmhuset med 50 grader utan bara en grön plats ( jag avgudar att jag fått mde trappan den har en sådan härlig charm synd bara att några jävla homosapiens går där borta och förstör!)
en viss någon ( ja Frida du kan känna dig träffad) sa till mig under ett samtal : du blir liksom inte arg du blir as förbannad direkt..
just nu känner jag för att bli arg, riktigt jävla arg

Jag har till min förfäran upptäckt att jag tar ut denna ilska på en person som jag egentligen tycker så mycket om... bara för att den inte säger emot. Denna någon gör det enda rätta ger mig egen tid, stör inte om du märker att jag inte vill, jag är dock lite rädd att jag redan sårat dig då. det är väl inte så moget antar jag. Moget moget som du hade sagt.  jag gör det inte med vilje, snälla spåra ut på mig, DAMPA sluta vara perfekt. det hade knäppt till mig på nosen. och jag hade kanske fattat att jag inte kan ta ut ilskan på dig.

.... jag gör det inte medvetet....

Så jävla patetiskt. jag är inte den känslosamma personen, vist jag kan sitta och stortjuta åt filmer böcker mm.
Men detta är en helt annan nivå. passar inte mig, det måste sluta snart.
Jag behöver annat att tänka på, vilket sållas ut ungefär som 0-5 hade hade försvunnit i 0-90.
it sucks.

Nu ska jag sova. då är det lugnt. Egentligen är det väl dumt å klaga för det är ju inte så att  jag inte klarar av att det är så, det finns ju betydligt större problem, som tex. att jag inte vet vilken färg på naglarna jag ska ha i Spanien... funderar på turkosa, men då måste jag införskaffe detta nagellack... shopping ;)


Nu sängen

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: