Hv2 goes to Danmark!

Ja okej några bakfulla treor och ettorna var med med givetvis men det är ju itne intressant ;)

Ja kvart över 5 samling på stationen i k stad och sedan bar det av till Köpenhamn
 on the bridge!
sen bara å börja frossa! ;)

ni anar inte vilken jäkla tid det tar att ladda upp bilder Blogg.se BLI BÄTTRE! vi vill kunna ladda upp fler samtidigt!

Men dagen ha varit bra för övrigt. Köpte bokmärken =) En klänning och ett par shorts. Jag och Frida provade två par FETE snygga skor! Jag dog lite

I morgon är vi lediga men jag ska upp i ottan och gå på riskettan... -.- på kvällen blir det Kommissarie späck med Frida Vi ska skratta!!

Jag ska försöka ta bilder och ladda upp i morgon I lovar!
Jag tror att det fortfarande är lite varmt ute så jag ska minsan packa med mig aset och sätta mig i solen och läsa riskettan!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: