william Moseley

Tjoho här har vi en kille som får det att vattnas i munnen. Ja i alla fall i min ;)
Moseley vid premiären av Redbelt, Tribeca Film Festival, 2008 

William Peter Moseley, född 27 april 1987 i Sheepscombe i Gloucestershire är en brittisk skådespelare. Förutom sina föräldrar har han en syster (Daisy, född 1989) och en bror (Ben, född 1992). Han dejtar en svensk tjej, Torah (?), från Göteborg sedan ett år tillbaka och de två syns ofta ute i Londons vimmel. Han fick sitt stora genombrott i filmen Berättelsen om Narnia: Häxan och lejonet från 2005 där han spelade (Kung) Peter Pevensie. Han medverkar också i uppföljaren Berättelsen om Narnia: Prins Caspian, där han har samma roll. I den tredje filmen (Berättelsen om Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen) medverkar han dock inte, eftersom hans rollfigur inte förekommer i boken eller filmen.

Jag tycker det är synd, för jag har inget emot att titta på honom!

Ja som ni kanske förstår så har jag precis sett uppföljaren till Narnia Häxan och lejonet, narnia: prins caspian
bra film men den varade i 2,5 timme. liite lång, men det hände ju saker hela tiden så den var absolut inte tråkig. lite våldsam så de misnta barnen kanske inte bör se den. Men definitvit finns det humor.
soundtracket till filmen, är en låt som nu spelas om och om igen på min spotify Regina Spektor The call

Underbar låt! lyssna!

 




Bjuder på en bild på honom till! ;)
 ja eller två :P
  HOOOOOOT!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: therese

omg, han är snygggg!!

2010-12-21 10:59:22
URL: http://theresemusic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: