Uppdatering 1

Ja kvällen har spenderats i Lindvallen på Experium. kolla deras  hemsida fr att få se allt som finns där. Jag lämnade kameran hemma så det finns inga foto.
http://www.skistar.com/sv/Experium/ 
Utomhusbadet var ju bättre än det i hundfjället då vattnet var MYCKET varmare.
Sedan blev det MC åt ett skidmål  en big mac stor pommes stor läsk plus en liten cheasburgare :O efter det blev det glass. NU är jag proppmätt gånger 2..
 utsikten från familjebacken tidigare idag
Tycker dock det är lite synd att inte alla i la familja vill åka lite mer utmanade backar, föreslog för mamma att vi skulle åka över till Tandådalen och åka där , mamma sa lätt ja men ta viktor med dig. hmm.. nja Virran diggar barnbacken mer så... Jag tycker mina vänner kan lära sig åka skidor lite snabbt.. så vi kan åka tsm. Österike hade inte skadat någon som känner sig manad att följa med? :D

Nej nu måste jag nog lämna ver datorn, ska läsa lite i min bok.
Det kräksnöar lite ute... så åkningen i morgon blir nog rolig
Dagens rop i backen har jag två st av. Ett en klassiker "Tyngden på dalskidan älskling!" Oc av en dansk som ropade "hål keften din jävle homo"
Hoho det tyckte jag var kul ;)

Ha en trevlig kväll :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att den lille dansken sa det till dig, hannis! HAHA

2010-01-18 09:43:48
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: