Tiiiiiisdag

är det idag i fall någon missat det ;)
Dagen var otroligt dryg sedan slutade vi halv tolv och jag hastade mot Rose Garden för att äta lunch med finaste Helene :) trevlans trevligt =)
Nu ska jag kolla på Marie Antoinette sedan ska jag ut och springa en runda :) ska börja med det det e ju rätt skönt faktiskt. Och musik gör ju det hela bättre :) Då min iPod är som jag skrev igår hos Bambie nu ( tacktack) så ska jag ta min gamla ladda upp den och sätta på blanda låtar, kan bli kul att höra min gamla liv igen ;P

När jag hoppade av bussen skådade mitt öga något vackert, kom på mig själv med att le som en babian hela vägen hem, då jag fick behärska mig. Sorgligt och underbart kul på samma gång att något sådant kan få en att le så. men hey thats life!

vad får dig att le sådär?

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: