Söta du!

Igår när jag pratade med min vän frida över Msn, samtidigt som jag stod i duschen. jaja det gick. Vi pratade om allvarliga saker må ni tro!
Då skriver eller snarare diktar den söta saken ihop det här :
ack ack! Hur skall min sköna Hanna bedriva sina tankar i detta vimmel? *en djup suck* Livet är inte lätt men när vägen går rakt framåt så är det lättare att gå vidare. Dock så går icke Hannas väg framåt vid alla tillfällen. Ty vägen aldrig kan vara rak. Berg, sjöar och djup skog gör detta omöjligt. Men som vän visar ja...g vägen runt och håller hennes hand försiktigt som om den vore min egen.Visa mer

Jag blir rörd ( förvånad inte direkt...) precis när jag svarar bryter hon förtrollningen med att skriva

FAN VAD GRYM JAG ÄR!!! :P

Ja jo du e det ;)

Tack du <3

Vill ni btw se en as ball bloggdesign kolla in hennes blogg -> www.flikkanfrida.blogg.se
Har hon inte bytt ännu så har hon en ball just nu med ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: