söndag kväll

Och i helgen har det hänt smått lite faktiskt.
Jag var ute och sprang, en runda dock blev det så att jag gick halva, jävla vader. Men jag höll hjärtat sysselsatt ändå genom att ringa min far. trevligt...

Har även varit och tagit foto till mitt och Fridolfs arbete i skolan. så det blev en runda för mig och Peter till Oscar & CO.
På väg dit tyckte Peter att jag kunde köra, men då vi hade ont om tid och halv snöstorm att ta oss igenom tyckte jag att jag kunde köra hem.
H: Så jag kan köra i dina spår.
P: Men HALLÅ! dom har ju snöat igen då!!
H: .... mm.. så kör vi på höger sida också..
Först då går det upp för Peter att jag drev med honom.. HoHo måste svida nu när jag ger tillbaka med typiska Peter skämt ;)

Kvällen/ eftermiddagen har spenderats i en Soffa hos Signe- kalas- har kollat på bandyn, -BRA JOBBAT SVERIGE tionde vm guldet. slog Ryssland med 6-5 (Y)

NU ska jag övertala mamma att gå med mig, går nog dåligt men man kanske har tur.
på tisdag e det studiedag, vilket betyder JOBBA - pengar till spanien ofc- Så jag och Peter ska sörja en lastare.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: