smuch....

Ja just det jag kände mig så kreativ i morse när jag vaknade med världens huvudverk, ont i hela ryggen. Så jag sms mina vänner, Hej kan vi inte dra till Bromölla i kväll äta gott och sedan bowla. Jag måste erkänna att jag e så jäkla trött på k stad. allt händer faktiskt inte där!!!! BLÄ PÅ K STAD!!!!
Jag fick svar av en, det kan dock vara så att resten sover... kl är ju bara halv 12 :P

Jag vill verkligen snoffsa upp mig lite och dra ut med gänget... Vi har ju inte gjort något på hela lovet!
Mamma ska dra till staden för att äta på rose garden och utvärdera sin 40 års dag.. Så i så fall måste jag sitta hemma med resten av befolkningen, det VÄGRAR jag göra!

Så snälla hitta på något med mig (Y)
Kan inte bjuda på så jätte många bilder just nu eftersom min dator totalt lämnat in.. Men jag svär på mina onda ploppar i halsen att dom ska komma upp!!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: