skidlåtar!!!

Ja nu kommer den äntligen min härliga under ski låtlista  ( Hahaha hoppas ni fattar skämtet, jag lyssnade ju på dom under ski inte after ski ;)

26 låtar som jag tycker det går utmärkt att åka skidor till!

1. Som en riktig man  -  Kenneth & the Knutters
2. Put your records on - Corinne Bailey Rae
3. Inget stoppar oss nu - Black
4. Jo- anna says  - Son of a plumber
5. Ge mig en ÖL  - Kenneth & the Knutters
6. Gloria - Carola
7. Every little thing - Carlene Carter
8. Kung över ängarna - Drängarna
9. I'm so excited - Pointer sister
10.  Ultimate you - Lindsay Lohan  freaky friday
11. Köra grus - okänd
12. Stay the night - Alcazar
13. Solen lyser gul som en zingo - Pistvakt
14. Jan-e Ä bra  - Pistvakt
15. Dansar aldrig nykter  - Magnus Uggla
16. Oh Carole  - smokie
17. We'r Going to Ibiza - Vengaboys
18. Smile  - Lilly Allen
19. Buses & trains -  Bachelor Girl
20. Spotlight  - Mute Math
21. Super massive black hole  - Muse
22. ´Leave out all the rest -  Linkin Park
23. Full moon - The black Ghosts
24. Decode - Paramore
25. Satellite heart - Anya Marina
26. Possibility  - Lykke Li

Ja där har ni en salig blandning :) Gamla godingar blandat med ny film musik.

 

Har du några låtar du brukar åka till?


 

Dagen har inte erbjudit så mycket.

HAHAHA fet lögn, men jag glömde faktiskt för stunden. Hur nu det gick till när frida msn/SMS bombar mig 
i juni åker jag och frida till SPANIEN!!!

  Jag är inte en solmänniska och föredrar verkligen snö framför sol. Men detta ska bli så skönt!!.

Dock e det inte säkert jag kommer överleva fram till resedatumet som är om exakt 18 dagar och 4 månader Då frida är väldigt exalterad, jag försöker mobba henne, men hon har börjat med något i form av ignoration på den punkten....

Här har ni små utlägg från vår pågående MSN konversation:

Frida säger:*bodylotion, scrub handskar, borste, smycken, hårsnoddar, klämmor, plåster,nagellack, aceton,*smink!!*skor - flipflop, gladiator, högisar och ett par converse! *Klänningar! *kjolar!

-, Hanna säger:*inte kjol shorts!!!

Frida säger:*linnen, tee's, ngn varm kofta *shorts *Joggingbyxor till bussresan!

-, Hanna säger: *scrub handskar, har det något med serien scrubs att göra??

även:

Frida säger:*hehe *Men vad ska vi mer ha? :D

-, Hanna säger:

*öhhh. bikini ;) handdukar plånbok, söta små väskor, strandväska

*solstolar parasol. bergsprängare med Kenneth & the Knutters...

*du det e bara4 månader och 18 dagar tills vi åker!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

HAHAHA du är underbar frida!

idag har jag förutom bokat en solsemester ( feels good att skriva det) Kollat på två filmer. Marie Antoinette ( skrev jag innan) och Elizabeth The golden age  Två riktigt bra filmer enligt mig. Jag kollade upp dom båda lite på Wikipedia. hade arit intressant att fördjupa sig om dom. Nu snackar vi inte sv fördjupning på 3 sidor utan på riktigt. Har man inte ett sådant arbete i 3:an?

anyway. NU ska jag nog dra mig mot sängen, börja läsa boken som ska vara utläst v. 5 eller var det 4? :S ops..

Om jag blir av med frida dvs;)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: