lovet lider mot sitt slut!!

Ja nu kära vänner är det inte mycket tid kvar av lovet...
Under detta lovet har det hänt en hel del faktiskt...  både bra och lite mer bra saker ;) hoho
Som tex så var nyår riktigt trevligt, efter det så har jag varit på bio två gånger idag Alvin & the Chipmunks 2 och sedan Götakanal 3.
Sedan igår var det ju bowling och middag på Refil. med sötaste Pontus. Riktigt skoj! I fredags så var det ju skridsko åkning i k stad med Pontus och Frida.
resten av lovet har det arbetats, shoppats en del och sedan det som jag gjort mest ABSOLUT INGENTING!! Har även motionerat en del.. lite förvånande faktiskt!
Nu ska jag fortsätta kolla på bästaste How i met your mother sedan ska gympapåsen packas och man får väl lägga sig i tid i kväll.. i morgon börjar allvaret med Ma B Why good why?!
men bara en dryg vecka på lördag drar jag till sälen! Wiiieee!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: