Löördag... ledig?! NO

Fail på den, halv 8 väcks man. ( Klart han fick fingret!!) Då ska dom dra mot el grustaget och ha någon utbildning. Så nu är jag huset herre. Virran sover och A och E sitter förhoppningsvis snällt i soffan. Jag är pigg! Vad ska jag nu göra.
fram till 10 dvs då ska dom vara klädda och klara för att åka iväg och ta spruta^^ Hoho inte jag (Y)
Sedan hoppas jag att jag kan övertala dom att gå med mig till byn så att vi kan köpa mat ( Läs: Mat som jag kan laga) Hehe kan bli kul att se hur det går..!
Pontus har dock snackat om att komma hit. Så får väl se om han dyker upp och hjälper mig att hålla dom i örat.
veckan har varit lugn.
NU ska jag ta en ipren kanske se till att få lite frukost i våra magar.
Have a nice lördag

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: