laate nights

Japp nu kommer lite söta bilder från gårkvällen, dvs typ halv tolv när jag Mamma och Virran njöt livet Peter sov på golvet och Albin och Erik sov också, någonstans.
Det blev många skratt Och nu innan jag glömmer det ska jag svara och berätta
Pontus och Frida: Mitt högra knä är helt blått... från min misslyckade trippel salcov på isen ;)
Frida: Nej han sa det till sin kompis:P

Virran bjuder på drinkar
Virran "Mary fucking poppins" svänger på det lurviga. häärligt bror <3
 Virran lyfter på benet för peter.
Oh fy fan vad vi garvade, jag låg och kollade på Johan glans world tour of skåne halva natten sedan. Sedan blev det några sidor i boken.

Nu blir det ytterligare ett inlägg från dagen:)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: