jag ballar ut snart...

..JÄVLA HELVETES DATOR. TROLLSKIIIIIIIIT!
Jag kände att jag behövde få det ur mig, dock så är jag fortfarande sur på den dumma plåtburken, som innehåller mycket bra..
Hoppas mamma får tag på datornissen nu innan fjällen, annars blir jag ledsen i ögat!!
Mamma och Peter ska iväg och simma nu, jag hoppas på att Linnéa ska logga in så hon kan skicka låtarna till mig (A) Annars så dör jag nog lite smått..Kvällen vet jag inte hur ska spenderas, måste ringa och förbereda min käre morbror på att jag kommer och våldgästar honom i morgon antagligen, bra om han är hemma då.
Har idag slagit på charmen så pass bra att jag fick läroböckerna FICK!
Packa lite inför fjällen kan också vara en god idé.

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: