fjärilar i magen GUD så töntigt

Jag är nog lite smått korkad.. faktiskt. Jag ser ner på mig själv. hoho. samtidigt som jag skrattar åt mig själv för att jag gör det xD Känns ju normalt

Ja idag skulle jag göra massor med saker, på min lediga dag och allt.
Jag har varit på systemet med mamma, köpt en ball mössa och vantar ( hur dyrar kan ett par vantar vara egentligen? 300 kr :O)  kommit hem käkat revben och nu väntar jag på att jag... förlåt menar mamma ska börja på maten.

Jag ska skälla lite på min idrottslärare, fan vad ont jag har i mina stackars lår!!
Igår var jag ju också och färgade håret. är nu brunett och har ännu mörkare under. Så i svag belysning ser det ut som om topparna är svarta! Funderar på att färga hela håret i samma färg som underhåret.. gillar den färgen faktiskt:)

Nu ska jag läsa lite, blir kanske till och med så att jag går en runda idag om mina ben tillåter det dvs. hoho

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: