Fjällen I'm ready!!!

Tjoho nu har jag gjort av med mycket pengar men jag fick jädrar i en snygg skiddress till på köpet! (Y)
oooh me like! Everest dress. Byxorna har ett jätte fint mönser som skimrar lite. sedan en helt vanlig svart jacka till. Tänker piffa upp allt med en ball mössa. Men det finns fler att välja mellan i sälen. Så jag väntar med det tills vi kommer dit! shoppade också två par skidstrumpor, ordinarie 69,90 st nu var det två för 99 så det var ju bara att passa på (Y)
Fick en jätte söt tröja av mamma med
 Jag glömde rotera den så ni får vrida på era huvuden ;)

Nu ska vi och handla mat, ska nog inom Lindex och köpa de där byxorna jag provade sist. Dom satt SÅ snyggt.
Och det är väl lika bra att passa på medans det finns byxor som passar ;)
Nej nu ska jag lyssna lite på Kenneth & the Knutters sedan drar vi

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: