a good nights sleep is all you need!.... to?

inlägg från facebook av mig i går
Hanna Åkrell Det är fan FREDAG kväll, kl är 19,35 och jag ska ta min bok och gå och lägga mig...

Ja lite pinsamt men ni kan inte ana vad trött jag var! herre min gud
Så efter att vi ätit, ris med någon köttgryta, Riktigt gott! Så tog jag min bok läste tre sido och somnade.
Sov fjorton timmar vaknade upp och satte mig vid datorn. Vilket jäkla liv xD
Nej man ska inte klaga. Mamma är nu och hämtar Virran som varit på nyårs jippo. Ja jag vet att det är den 2/1 nu.

Sedan bärdet av till Maxi där finns det Lindex ( mellan dagsrea!!!) Mamma hade nyss mage att visa sig i en jätte snygg jacka som jag också vill ha.  Hur kan man göra så, förstår inte mammor att man inte kan köpa så snygga kläder utan att fråga om lov?!?!    Hmpf

Ja Så nu ska vi göra av med lite pengar (Y) me like

Mer är inte planerat i helgen, lite tråkigt.. men den fylls säkert med något jätte roligt som kommer ändra mitt liv!!

Hoho försöker se positivt på allt. What a joke!

Ha det bra, det är fint väder, Jag kan ju passa på att gå en runda!! dolt nyårslöfte som jag faktiskt tror alla ger VARJE år. Börja motionera och äta hälsosammare  se om det funkar iår ;)

Har ni några nyårslöften?

 Nyår med wii spelande första gången ever med bowling 4 strikar irad ^^

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: