2010-01-20

Idag har vi åkt mycket skidor- HÄRLIGT!!
Dagens citat bjöd Erik på då han som många andra satt och pustade över pjäxorna
"Åhh jag önskar man kunde åka skidor i gummistövlar!!" Hoho bror du e nog inte ensam om det ;P
NU efter skidåkningen var jag Mamma och Virran i Tandådalen och shoppade loss. Hittade VÄRLDENS FINASTE skjorta från Boomerang. me like <3
Här kommer så lite bilder från dagen :)
Men först en bild på gårdagens drink! Pigelin med päron vodka, plus Läsken Sprite när glassen tog slut. Vi rekomenderar! (Y) Eller jag och mamma iaf
Dagens Hundfjället. rätt mulet, blåsigt och snöigt. Jag har dock inget emot att få snöflingor i ögonen av fartvinden ;)
dagens jag, ville få virran att knäppa en bild när jag var i backen, han väntade dock som ni ser tills jag var en meter ifrån honom...
Det blev middag på topp resturangen lyktan och sedan efterätt i trollensfäbo. Våffelstugen =) MUMS!
Erik har en helt underbar dans han kör på i backarna. <3
Nu ska vi på resturang igen, grill buffé som vi har ätit nu i ett par år. den är outstanding!

Ha en trevlig kväll! ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: