SNÖÖÖÖÖÖÖ

Totalt meningslöst att åka till skolan! Har gjort en skiss och städat, jag kunde ha gjort mycket viktigare saker! Tex. . ..öh städat rummet?! Skissen blev rätt bra..när jag gjort om den ett antal gånger....  och sädat. 8-4 oh herre gud.
Gårdagen var helt ok, med tanke på att jag inte sovit något ;) Så här var det folks Onsdag kväll sms pontus och säger att han ska gå och lägga sig ( läs: kl var 9!) Han berättar då att han ska upp mitt i natten och kolla på Herrerna som spelar hockey OS mot Tyskland. Det verka ju kul så jag tänket wtf jag gör med det. Så när kl slår 22,00 har jag somnat och 01,20 ringer alarmet, jag tar mitt täcke och kudde och går ner i soffan med lite choklad och ett STOR glas vatten. efter ett tag kommer även Peter ner och gör mig sällskap. Han sov dock mästadels av tiden.. men men. Så jag och pontus skickade nog sista sms lite i 4 då matchen var slut. Jag tänker okej 1,5 timme kvar till jag ska upp, bäst att sova lite (läs: Har då bara sovit i 3,5 timme!) Men då börjar Curlingen med de svenska damerna mot Stor Britannien,och det måste man ju se!! det e ju bara OS vart fjärde år! Så jag ser det med och sedan var kl kvart över 5 då skulle man upp och ta sig till skolan.

Efter skolan som slutade kl16,00 så åkte jag som vanligt till mormor föratt gå på kören men jag kom (slapp) undan,då jag erbjöd mig att att passa Rasmus och Filip istälellet. Jag låg i soffan och kollade på OS Hahaha .

När jag äntligen kom hem lite över 9 så var jag trött, kom ändå intei säng förrens lite i 10 hade då arit vaken i 20,5 timmar!! Beat it!



Det kräksnöar här nu, som i resten av Sverige antar jag, ska väl komma upp emot en halv mete i helgen (Y) Så har jag tur ska jag och Peter ut och köra snö ikväll :D:D:D

BTW DET ÄR LOV!!
Ikväll spelar också Herrarna Ishockey mot Vitryssland.

Anja Pärson har tagit Brons, - STARKT JOBBAT

Björn Ferri- GULD!
Charlotte Kalla. GULD!
HEJA SVERIGE!!

nu blire tacos!

hähä mi och fridas konversation ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: