Snabbt som tusan

Blir detta inlägget.
Just nu i denna stund ses det på harry Potter 6. Jag ska nog packa idrottskläderna och sedan läsa min bok igen :)
Att köra till Ronneby och hem var busenkelt måste nog boka en körlektion nu...
Det blev Mc dock njöt jag inte lika mycket kan man efter 18 år ha förätit sig? Hähä hade varit kul att veta xD
Ska ta nya tag och kämpa sista veckan sedan ska det jobbas en hel vecka, hoppas det kommer mer snö, som sedan givetvis kan smältas bort efter lovet.
Det kan bli milt på dagarna och sedan vara kallt på nätterna så försvinner snön och det blir inte massa jäkla vatten.
Nä nu ska jag kolla Fejjan och sedan stängs datorn av ( jag skriver ingen tid så har jag inte lovat något ;)
Har även varit ute och gått med mor, ååh så duktig jag är! =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: