skrattkramp

Jag har märkt att jag har ett stort beroende av Tjuvlyssnat och felsms underbara sidor!
Här är några favoriter från Tjuvlyssnat idag ;)
Tjuvlyssnat

After Ski, Åre

Två överförfriskade killar ~25 står vid pissoaren.
KIlle 1 (till sin kompis): Du Mange, nu får det vara nog med öl.
Kille 2: Jaha, varför då?
Kille 1: Pisset skummar.

Tunnelbanan, Stockholm

Två tjejer ~15 sitter och pratar.
Tjej 1: Du vet Edward… sååå snygg.
Tjej 2: Nähä?
Tjej 1: Jo, alltså… jag är nog kär i Edward.
Tjej 2: Onödigt. Han har Bella, har du ens läst böckerna? Det är inte lönt att ens försöka…
Tjej 1: Men herregud Malin, Bella är påhittad.


Mamma ~35 och flicka ~4, går förbi en man ~55 som ligger ned på gatan.
Flickan: Titta mamma, han har ketchup i huvet!
Mamman: Nej, låt han va… Det är inte ketchup, det är blod.
Flickan: Usch! Då dör du snart…

Två äldre damer ~80 står och tittar på skor.
Dam 1: Titta på de här klackarna.
Dam 2: Usch, det är sådana ungdomarna slår ihjäl varandra med nu för tiden.

Två tjejer ~20, sitter och pratar om Haiti.
Tjej 1: Men åkte inte din syrra dit då? Hon skulle väl typ intervjua folk eller nåt…
Tjej 2: Ja, det gjorde hon. Hon skulle skriva en artikel eller nåt, o blev ditsänd som journalist.
Tjej 1: Men vad sa de då?
Tjej 2: Jag vet inte riktigt, men hon sa att alla var mycket skakade.

Ja jag hade några fler, men så klart valde blogg.se att cp ur lite så ni får nöja er med detta:P de var de bästa iaf ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: