Sexparty

Jag måste säga att jag var lite skeptisk till det ibörjan, men det var riktigt kul. När vi väl kom dit dvs ;)
Angelica ( hon som höll i det) visade de produkter hon hade med sig, vi kletade in oss i massageoljor, och sedan fick vi reda på att dom gick och äta. Haha 13 tjejer som sitter och slickar på sig själva. Mina armar är lite torra idag. Men Lakrits och Choklad var riktigt gott (Y) Rekomenderas!
Joanna som skulle vidare till staden och festa loss hade ju med sig lite gott att dricka så vi groggade lite med henne. Sen slank en och annan xider ner med.
Tågresan hem.... oförglömlig
"Tänk om dom knarkar!!"  HAHAHA ett gäng killar (yngre än oss låg på knä på toaletten. Joanna gick dit. Vad som hände där vet vi inte men hon kom tillbaka nöjd ;)

Mörrums station -> videoblogg- samtal- och camel låten <3
Bussen hem med Linnéa sedan till Najsum. något högljudda kanske ;)
Höll på att slå ihjäl mig flera gånger om när jag skulle gå sedan. Jag är rätt klumpig men när det snurrar lite och halt så. jag stod på ett ben ner för en backe. Phu jag klarade mig i alla fall (Y)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: