Nä jag ska nog ruffsa till den lite..

Åh Herregud!!
Mor och Peter har ju varit på utbildning idag också ( jag passar A och E och får pengar till SPANIE!!)
Ja så jag drog med pluttarna på Prinsessan och Grodan. JÄTTE söt film!
Kvällen ska spenderas på Kullagården hos kusinerna/näskusinerna. Jag bör väl gå och göra mig i ordning nu.. Som alla andra.
Ja just det därav rubriken, Peter har fått för sig att bli manlig..are? så han har skaffat mustach....!! Nyss stod han framför spegeln och kammar dessa hårstrå som är vaddå 3 mm?? så säger han helt plötsligt:
-Nä jag ska nog ruffsa till den lite ( så tar han kammen och drar åt andra hållet.
OMG jag bröt ihop totalt.
Sen kommer mamma in och ställer sig vid spegeln när Peter ska gå ut varpå han säger
P: Står du här och smular.. eller nej nu blev det fel..
M: menar du att jag är en bull*****?
  
Jösses om jag dog flera gånger om alltså. Hallelulja!
Nej nu ska jag byta om tvätta av mascaran som ligger i hela ansiktet och byta om.
Ha en trevlig lördag I will :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahaha, man måste ju bara älska familjen björklund/åkrell <3

2010-02-10 22:22:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: