Mitt i prick!!

Okej Melodifestivalen e över Manboy var väl bra men den andra, njaaa byt plats på honom och bidrag nr 7. Japps det e sant Jag diggar Kalle =D
Peter såg nyss Foppa i publiken och ropade "HEJA foppa, skjut skjut!!"
Nej men nu är ju OS igång, Vinter OS är mycket roligare. Fast allt går ju på ena jävla tider med. mitt i natten!
Under detta inlägg har Helena Johnsson skjutit två gånger full pott på alla! Jädra bra då har dom ändå sagt hela dagen att även om hon är ett starkt hopp så är inte sprinten hennes starkhet. Men wtf hon kan väl vinna här med! =) Heja Heja!!
Förra vinter OS ( då sv damerna i ishockey kom 2!!!) så tog sverige rätt många medaljer, har för mig att vi låg på 6 plats. Och Sverige e ju litet!!
Nej nu e det jäklar i varmt här funderar på att duscha så jag slipper det i morgon då ska vi lämna bilen i ronneby och hämta pasaten (Y) Så då ska jag köra (Y)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: