Lov avslutning

Ja lovet lider mot sitt slut. och jag tycker nog att jag fått ut mycket bra av det.
sexParty i Mörrum lördags med finaste Smuch och Joanna kvällen forsatte sedan i Najsum (Näsum)

sen var det jobb hela veckan, med John mm. MYCKET trevligt! Mansdominerande företag (Y) så mycket roligare att lyssna på dom än tjejer. Vaddå skjuta sig själv i foten Hanna!!
Ja helgen ha varit lugn och skön, Har inte pluggat alls som jag borde, har istället motionerat och ätit kex oxh godis ;)

Vi avslutade tsm la familja med kina mat, och jag och Virran ska nu se Rush Hour 3 för miljonte gången idag :D

bra lov!
Nu blire nya tag sista skolveckan på 5 veckor efter det!

Lycka till med veckan!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: