It's BACK!!

Under samhällen fick jag ett sms från min mor "Jag har fått tillbaka din dator!" Ljuva ord ljuva ord! =)
Så nu har jag startat up den, laddat ner iTunes och sporitfy igen. Jag känner mig HEL igen.. Eller vad säger man ;)
Ja dagen har varit helt godkänd.
MaB fick våraprov från kap 4. Jag hade 11/15 jag tyckte det var jätte bra, vänder mi mot tavlan för att se hur mycket det skulle ge. Jag höll seriöst på att trilla av stolen! 11 var G gränsen! :O Men jag är super nöjd ändå.
Det var en uppgift på 2 poäng som jag inte gjorde ( kunde inte) sen var det en som jag misslyckats på och fick 1/3 på den, så det var ju de 4 poängen, helt klart GODKÄNT av mig själv =)
Vi fick gå efter det och sedan köpte vi frukost och spelade Neger President.
Hanna älskar dig! Oj oj oj vad fult det lät!
Idg var (äntligen?) sista dagen med vikarien. Tyckte faktiskt att hon levde upp lite idag, verkade glad, Hon visade till och med en video på hur kvinnor kör HAHAHA gud vad kul det var!


Vi tittade också på denna underbara videon OMG se den ett gott skratt förlänger ju livet ;)

HAHAHA helt underbar se den gör det!!
Ja på företagsekonomin förstod jag nästan vad vi gjorde. klarade t par uppgifter också.
Sen har jag duktigt nog tömt diskmaskinen satt in nytt matat A och E. Nej mamma hade gjort maten innan :P
NU sitter jag och kränger choklad. jag har varit duktig i veckan, mycket motion blir det! skriver upp det i kalendern, då ser man det och får mer motivitation (Y)
Ha en trevlig kväll!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: