I remember mama say

Jag förstår mig inte på lärare. jag går upp kvart över fem kl 6 går jag hemifrån är i skolan fem över halv 8 har matte prov från 8.10 till ca halv 9 ( Herre gud vad lätt provet var!!) Schemat ser ordinarie ut såhär:
MAB
Eng
Läste färdig förra terminen har inte det mer
Id INSTÄLLD
SH flyttad till onsdag
SV
För första gången på nästa två år är idrotten inställd! Ja ja så jag har Rataxes ( Isabell, eller för er som läst bloggen Bambie ;) Åker in till stan äntligen skulle pengarna på mitt presentkort från bodyshop ryka, eller ja lite iaf!
Som vanligt hinner man knappt öppna dörren förrens virriga hönan agda är framme. Det e ta mig fan ett under att hon inte får en hjärtinfarkt! Jävlar i huset asså. Jag gick därifrån med bodylotion från LoveEtc.. Och mirakel filen ( naglarna blir blankare, underbar uppfinning!) och ett lip care vitamin E. Märkte att mina läppar börjat bli märkbart torra. detta skulle hamna på totala 233 Kr Dock blev jag helt plötsligt medlem i Body & mind. Men det e det nog värt, kostade 100 kr vilket gjorde att hela presentkortet på 300 rök. Jag var även minst lika god som moder Theresa  och rundade upp till 335 så två kr skänktes till Haiti. (A)
Ja sedan drog jag och Rataxes mot Subway. Åhh underbara mackor! sedan drog vi tillbaka till skolan för att ha sv.
TIPS Kolla MQ rea lovley!!
Ja efter sv så fikade jag och Frida  på House of Beagels. Morotskaka <3<3
NU blire soppa, eller om man ska värma pizzan från igår ;)
Helgen var trevlig trevlig!! Besök på Kullagården, hälsade på släktingarna där mm.
Ikväll och resten av veckan ser lugn ut blir eventuelt bio med Pontus. It's complicated HAHAHA jävla ironi på de asså:P

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: