Alla <3 dag!

happy fucking Valentine's day!
Ja några glada sms har man ju fått. tog mig faktiskt tid att skicka ut ett också, något jag bestämt mig för att INTE göra. hähä men man kan väl ändra sig.
 Ja dagen ska antagligen spenderas i en bil. Hela Familja ska med till Ronneby och lämna vår bil så den kan bli fin igen efter samkvämet med råddjuret. Så då måste jag ju övningsköra ofc ;)
eftersom vi kör förbi Karlshamn kommer ( om majoriteten i familjen får bestämma dvs.) det bli <3 dag middag på Mc donalds, Men inte fan lider vi för det =)
nä gårdagen var rätt lugn, fick en mindre hjärtattack men jag överlever väl.
Nu ska jag återgå till att vara " en elak syster som alltid måste slåss och skrika!!" Oh yes sir that's med ;)

Ha en trevlig <3 dag och hoppas ni får fira den med de ni tycker alldra mest om! <3

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: