Mothers keep your children away Hanna is pissed

Alltså GUD!!! det finns inte ord!! Jag är så arg så arg så arg jag vill sjbhcedvysdcldvvfvfjbjhv

Men jag skrek nyss ÅÅÅH sopa idiot fläskfot skandal  riktigt högt och med en jävla ful röst, Erik tittade på mig och skrattade och då skrattade jag med, nu känns det bättre :)
wow... det känns verkligen bättre!!

Anyway.. Idag har jag varit med mina bröder Pip och Gnäll i Lund, ( läs: som var deras julklapp från mig) Ja ni märker kanske namnbytena... vi var inom en snabbis på namn banken och bytte från Piff och puff, till mer passande namn, enligt mig.

Vi köpte deras leksaker på Jättekul och var sedan inom en snabbis ( hmm.. snabbis igen ^o) i blomsteraffären och hälsade på mina kära vänner där, sedan blev det subway och tåget hem.

Väl hemma tyckte jag inte att jag fått mitt shoppingberoende tillräkligt aktivt så jag styrde kosen på Idoffs i Olofström och handlade (äntligen) upp min presentkort som jag fick av Smuch när jag fyllde år.
Det blev en halsduk, och en tröja. Och på Lindex köpte jag två par jeans som planerat och lite strumpor, varför försvinner alla mina strumpor??

Jag var bara tvungen att köpa säsong två av How i Met your mother, så jag sitter och asgarvar nu..

så nu ska jag fortsätta kolla och sedan hmm tagga inför i morgon typ...

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: