2010-2011

JA då sitter man här första dagen på året.
Tänkte sammanfatta lite snabbt vad som hänt. Det blir en ordentlig tillbakablick, fast den riktiga kommer nog när jag sitter på min stora dator, då alla bilder ligger där. Jag ska verkligen försöka göra en bild sammanfattning!

Sommarlovet kan jag väl börja med, det var hemmafester, vi badade i Klacken såååå många gånger, spenderade bakisdagar där med en blöt handuk över huvudet. Vi såg sme'ns Baglomma tre gånger. Killebom, Kristianstadsdagarna och Brobydagarna ( Jag skriver Vi för att jag inte var själv )

Jag spenderade mycket tid hemmifrån och njöt av att vara lite själv, även om jag inte var själv på så sätt. Det blev jobbigt att komma tillbaka, men på något sätt känns det som om man börjat om på nytt, känns inte som innan men det betyder inte att det känns fel nu.

Jag fyllde 18 och hade fest, och veckan därpå tog jag körkort.
Jag och Smuch har gjort massor, vi firade vår egen awesomehet och åt på Salvatores i SBG ( japp vi körde dit)

Jag var i Spanien med Frida!!! Vi planerade bokade och åkte verkligen till Spanien! wow.


GRANADA!!!
wow det är värd en kategori för sig!!

Jag får ta en paus, underhålla mina gäster. åh ja... jag hoppas jag får min sladd och sedan kan jag börja lägga upp bilder ;)

Gott Nytt ÅR!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: