Skrubbidubidah åh va fan har hänt med dit vackra ansikte?

Oh nu var det ett sådant där litet tag sedan jag skrev igen! Hanna Bättring!

Fredagen Spenderades med Mormor, Först till Dagab och handlade,eller ja det heter något annat nu men det har jag glömt.
Jag blevnästa tårögd, när jag hittade de ultimta grogg-glasen för mitt partaj!
Ni vet om man är ute och äter ( tja främst snabbmat då) så får man sådanadär cola burkarrödaoch det stårCoca cola Jag roffade åt mig en hög med sådana. När jag sedan gick runt hyllan såhittade jag lock och vit-röd randiga sugrör till! Mormor skakade på huvudet åt mig.

Sen köpte vi 18 årspresent till mig och så köpte vi blommor till arrangemanget jag senare skulle tillverka!

Ja det blev min själå da riktigt grant. MM MF O och D är just nu på galaj hos Krogshultarna så det var till dom som jag gjorde denna vackra sak.

Idag har jag passat barn och det äräven det jag gör just nu. Nu dock i Vånga med kusinerna.
Snart skadom få pysa isäng och jag ska gå ner och städa i ordning och är det inget bra på tv ska jag nog snoka lite bland böckerna.  Men just nu är det popcorn och bilar till Sommar krysset och jag har internet på min dator som jag är himmla lycklig över!!

Så detl ånas hem ny musik för fullt och in på iPoden.
Och jag lägger över bilder från kameran till datorn från spanien.det var ju inte på tiden eller så!!

utsikten från balkongen i spanien
*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: