Happy birthday to ME

Ja mina kära läsare, jag tänker inte göra ett likadant inlägg som förra året, men idag fyller Madonna och Evana Lynch år.
samt då att JAG FYLLER 18!!!

Och dagen har varit riktigt lyckad. Helgen var så pass lyckad att jag fick ta en heldags vilande i soffan i går och vila upp mig ;)

Jag väcktes av något som visade sig vara "ja må hon leva"  hade en sån satans huvudverk så jag inte kunde njuta av den, som jag vanligtvis faktiskt gör!
Sen blev det trafikskolan för min sista lektion nr 9 och 10. körde en dubbel. Sedan gjorde jag lite prov som gick riktigt bra med tanke på att det var ett tag sedan jag satt där och pluggade! Djupinlärning vett ni ;)
Fick tilloch med en present av min körskolelärare, Shit jag kommer sakna henne asså....!

När jag senare sitter på stationen hem ringer smuch mig ( som för övrigt klarade körkortet förra veckan!!)
och undrade vart jag befann mig. Det bestämdes att hon skulle hämta mig i Bromölla. Väl där får jag frågan "Har du bråttom hem?" nepp svarade jag och jag blev bjuden på födelsedagsfika på Böckmans. Fina grejor!

Sen fick vi en inpuls och körde till k-town där Linnéa klippte sig och jag träffade på bambie och Victoria. Väldigt trevligt.

Nu har jag plockat upp fimpar och andra trevligheter från åkern där tältet stod. I lördags hade vi party här släkt och vänner, så vi hade tält och utsökt mat från Hamrins.  underbart gott!

Nu har MM MF Therese ( dom e fortfarande kvar) och Oscar och filip varit här och ätit tårta, som ni såg i bilden innan. och jag fick äntligen mina super fina öronhänge!!! =)
Massa Gratulationer på FB och nu får man nog sätta sig och plugga teori, inte mycket kvar alls nu!


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: