Trötthet är en sjukdom så jag är sjuk i morgon!

Ungefär såhär känner jag för om med dagen
  Inte min dag någonstans.
det började redan i morse, vaknade och kunde knappt andas genom näsan, huvudverken var MUÄÄH och halsen ska vi inte prata om!

Men jag tryckte i mig lite tabletter och när jag kom till Bromölla, var inte huvudverken så påträngande längre (Y)

Skolan var helt ok inget fel så. Det var väl hemvägen som tog LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tid som var värst. Jga gick inom och hämtade mitt omdöme...... Jag tänker inte ens komentera. Men min Mor sa något riktigt bra:
Ta nu dit körkort snabbt, sen kan du ta lastbill och så är det bra! true story mamma
Så det hoppas jag på.

Så jag sätter mig i en hörna på tåget, vill hem hem hem lägga mig och gråta eller något annat deppigt. När klockan då är 5 i ett, vilket tar ett tag för mig att fatta, säger (ursäkta mig nu men nu kommer mini rasisten i mig ut) Danskjävlen till konduktör att detta tåget är tyvärr inställt NI GÖR DET FÖR ATT RETAS ERA JÄVLAR!
Så jag suckar (rätt högt eller kanske stönande) reser mig och går till resecentrum. Och bölfian nr1 kan då inte hålla sig för nu har hela jävla världen rasat så hon ringer  till sin klippa i livet ( Peter) och bölade ut lite för honom, jag snackade lite om Gödning och bensin tillsammans KABOOOOOOM! Hehe

När jag sedan väl kommer fram till rese så går det inge JÄVLA buss kvart över ett. HALLÅ det ska det göra!!
Så då ringer jag desperat till min mor HÄMTA MIG!!
Jag går genom hela stan IGEN och när jag kommer till stationen igen står där en extra buss, men den går bara till Karlskrona WHY GOD WHY? Ett år ca efter kommer det äntligen en buss till som går till bromölla.
väl där möter min mor mig. Vi går inaom BR skor med Piff och Puff jag hittade sååååå många fina gladiatorskor, har jag några pengar NEJ
Men lite tröst godis blev det på Maxi. ( jag motionerar varje dag så det unnade jag mig själv UTAN ångest!!)
Nu har jag suttit vid datorn och nu ska jag minsan börja plugga på dessa jävla KrUKVÄXTERNA

jag tycker verkligen synd om mig själv... I do I do I do

men innan jag gör det måste jag berätta om världens diss jag gav någon finne nyss!
Ett nedladdningsprogram jag använder där kan man tydligen chatta med olika personer så skrev iaf en kille till mig: do you wanna do sex?
Jag svarade: yes but NOT with you!
K: yes come on sweety
Jag: how can you know if I'm sweet?
K: skriver något om att det brukar sådanna med det kvinnliga könsorganet vara :O
jag: do you wanna play a game?
K: shure if i winn :)
Jag: yes you can win! You just hold you're head under the whater and i counte to one million (Y) BLOCKAD!

HAHAHA det var kul.
NU ska jag värma min Pizza och sedan plugga.. MUÄÄÄH
Btw har bokat tre körlektioner idag =) Nu ligger jag flera minus på kortet :/

Dagens låt: Veronica Maggio - Gamal sång
*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: