näst sista dagen på loovet

synd. Jag vill jobba mer. sant Sant.
Jag får hoppas AGP och John står på sitt ord om att adoptera mig så jag får ledigt en dag i veckan så jag kan komma och jobba =) Det ser vi fram emot!

Gårdagen var rätt lugn tills Malinowski och Sanni kom för att lämna New Body kläder. Vi kom på att vi alla hade rätt tråkigt så vi satte oss i bilen, jag i jobbe skjorta och min nyfunna favorit accessoar skyddsglasögon från hålan =)
Vi drog mot Biljard men han vägrade tro på att jag var 18 är det inte Augusti nu? Wierd

Så vi drog mot Knislinge där det skulle vara en fest, vi var där en timme innan vi körd mot k-stad igen, för att sedan köra hem mot Najsum igen!

Jag sov gott i tolv timmar och vaknade inte utvilad vid  halv ett. OOOh jag känner mig som ung igen *blinkblink*
Sen dess har jag gått en runda ( forsarundan ofc) och Pratat med Bambie i en halv timme =)
snart ska vi gå in till danskarna och fika lite. Har inte varit med någon av gångerna så nu får jag nog lyfta på aset!
ikväll  blire Pingis tunering i Vånga!
är sugen på chips. HAHAHA ovanligt ;)
Nej nu ska jag kolla igneom NewBody kassen där kanske finns något kul =)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: