Kläder är ett måste...

Synd bara att man inte har pengar! Ja fredag kväll och man sitter vi datorn med ett glas cola. Jag kan ju inte säga att jag misstrivs för det vore att ljuga, men jag kunde lätt ha roligare!
Haha för att ni med ska få ett litet skratt så ska jag berätta om en grupp jag hittade på Fisen aka. Facebook Jag skrattade i minst en halvtimme och kände att jag behövde dela med mig av denna glädje och då jag tänkte att Erik inte riktigt skulle förstå det så ringde jag till Bambie och delade med mig ( Jo jag kommer till poängen snart ;)

Hon skrattade också och delade med sig det till de hon umgicks med.

Dagens goda gärning av mig? sprida gädje !
Eller som Bambie hade sagt Sprid lite Kärlek!

I alla fall så här heter gruppen! Hur mår barnen i Tjernobyl? - Strålande

Nu kära läsare är det plats för skratt, asg eller för er trista torra typer ett litet hmpf!

Då jag kände att jag inte hade för mycket att göra satte jag mig för att kolla på lite fruktansvärt snygga kläder på Lindex. dock sprang jag inom H&M nu i veckan och såg en riktigt snygg outfit som skriker efter mig så den ska jag försöka hitta.

Denna madamen var innan ansiktet för Max Factor när hon slutade blev jag lite smått ledsen, men nu syns istället HELA hon för Lindex. me like!
 Jag tycker hon är riktigt riktigt snygg.
dock ser hon alldeles för mager ut när dom trär på henne oversize kläder! Tur å veta att inte alla är perfekta! ;)

Ja här har vi första dosen från Lindex
HAha hoppas ni gillar bikini toppen den SKA jag ha, för det är jävligt ball och för att Frida hatar den ;)
Och andra från H&M dom har snyggare i butiken


Nu blir det snart sängen =)

BTW så är det bara 55 dagar kvar till SPAIN 2010!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: