Jag har sagt det förut men säger det igen , jag har antagligen världens bästa mormor!

tru story!

ja de senaste dagarna har väl varit sådana som man skriver om i sin kalender, och om några år fortfarande kommer minnas. För de negativa sakerna är väl de man kommer ihåg bäst, vi är ju i sverige!
Jag och mamma var då som sagt i Malmö i Söndags och bussen och tåget dit gick förvånandsvert bra ( don't worrey vi fick ångra det sedan!)
Jag har fått lite små vinkar om att inte skriva om detta, men jag tänker ju inte gå in på fina detaljer.
Mamma var då som sagt på Gudrun Sjödén ( anledningen till att vi åkte till Malmö faktiskt...) Jag strosade runt på Lindex, provade bikini, lika kul VARJE gång!
Så ringer mamma och berättar att P nyss ringt från skogen och berättar att Virran trillat, så abulans och Brandkår är påväg. Så det visar sig att Virran brutit benet och är nu helgipsad den stackars saken.
Tåget var sedan fint nog inställt från k stad och vi ska ju av stationen efter.
Jag läste på internet på kvällen att dom hittat ett lik bredvid spåret mellan Bromölla och k-stad, som antagligen har legat där i flera månader, idag har dom fastställt att det var en kvinna men det kunde man inte se då.
Fatta jag har åkt förbi/ över ett lik i flera månader! BLÄÄÄ
Fast det är ju synd om min bror som ska vara helgipsad i en månad och sedan får ett mindre gips också....

Ja så lite handlande har det ju blivit. Lite kläder och ja kläder... Mina senaste inköp var i går när jag gick i K-town i väntan på bussen, gick inom en av mina drog affärer Body Shop ( vilke aldrig är bra då jag blir mycket pankare efter att jag gått ut...)
Jag köpte en mascara vilket jag ångrar djupt idag då jag såg den jag ville ha på rea pris! FUCK
Men också en söt necessär med en mini Body Butter, shower gel Body scrub och svamp med doften Moringa!gilla gilla!



Ja idag har vi varit och lämnat bilen på service igen -.- Jag övningskörde med P's firmabil lätt lastbil då jag nu är över 17,5 år! YEY
När jag kom hem fortsatte jag att sortera min tvätt och rensa ur garderoben, städade mitt rum och strök morgondagens kläder, får nog säga att Frida's kommentar på detta var bäst, " Har du en spricka i skallbenet?"
Jag vet ärligt talat inte!

Nu ska jag med fina lena ben, då jag provat body scruben. fixa till naglarna och sedan hoppa i säng. I morgon börjar vi med MaB igen... MUÄÄÄÄH

Men det är också Zumba vilket ska bli väldigt kul! =)

Have it you're way!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: