In the Ghetto

Ja igår bär vi då kollade in peter Settman på kanal 1.
Så sjöng Pauline låten In the Ghetto Jag tycktes mig komma ihåg att någon från Idol sjöng den.

Givetvis hade jag rätt. Men jag lånade ändå hem orginalet med Elvis presley
Den är faktiskt riktigt rörande. det blev faktiskt ett par låtar tills om jag lånade hem igår.
Carrie med europe
seven days a week med The sounds
Living in america
också med The sounds
och Rocki'n all over the world med Status Quo

men in the Ghetto är ju helt klart en ny favorit!




nej nu ska jag efter min runda ta ett glas Cola med iiiiiis och slappa i soffan och titta på Beverly Hills =)
I kväll blir det Party i Hörby då Fisen FIA fyller 18 =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: