Hela garderoben är full av kläder men jag har INGET att sätta på mig!

True Story.
Jag fick lite smått panik när jag insåg för en timme sedan at tjag inte har något att sätta på mig! PANIIIIIIK!
Så jag panik sms Smuch, som svarade först nu en timme senare. Jag överreagerade kanske något när jag jämförde det med att "tänk om jag hade suttit i ett brinnadnde hus!!"
Jaja. Jag hittade en skjorta jag köpte förra våren eller något på AIMA i stan. Så jags trök sen satte till mina blåa jeans leggings och vips så var kvällens outfit klar!
Armarna är riktigt stora och sedan är det sådant gammalt stuk på slutet, tajt och knappar i rad. Och jag tyckte den var lite vårig =)
En annan possitiv sak med el Springo är att man kan ta ett glas cola med is i och sätta sig i stolen TUMME UPP!
MOMSA!!
Måste bara tillägga att jag nyss lyssnade på Toves variant av In the ghetto. Jag måste säga att det äcklade mig att jag fick gåshud när hon tog i. Ja jag tyckte det var bra. Hon har ju ingen Amazing sångröst. Men hon satte sin prägel på den!

Nu kunde man inte bädda in den så ni får länken istället. LYSSNA!!
http://www.youtube.com/watch?v=JSxrGFBWG-g 

NU ska jag snart överta badrummet och börja omstylningen inför ikväll =)

Ha en trevlig lördag folks
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: