Har velat ta dig till mig, sen den första sekund

Jag kan bli lite smått irriterad på mig själv ibland... När jag lyssnar på en låt och hör en bit av texte som tilltalade mig jag kollar upp den och den handlar om precis det jag känner för en person. det kan vara har, ilska glädje eller bara ren äcklig jäkla kärlek.

en även en sanndröm, måste någon gång finna sitt slut
Och sen du försvann igen, växte saknaden minut för minut
 
Dagen har varit riktigt bra, bjöd på många härliga skratta och jag tror jag valde fel linje trotts allt. Men det är inget att göra åt nu! Man får göra det bästa av situationen och ta det sista året med en nypa salt.

Att det kan bli problem har jag fått lära mig
om man är snabb att säga ja.
Men det är faktiskt ganska svårt att säga nej
när det är dig jag vill ha!

I morgon lär jag inte få allt det jag vill ha ut av en perfekt dag men, det ska nog gå ändå...!
Lite tråkigt dock att det är sista dagen i morgon... varför går alltid loven så snabbt? GE OSS 2 LOVVECKOR!
sen är det ju inte mer lov förrens sommaren, Och då åker jag ju som bekant till Spanien!
Lilla frida har en fin liten nedräknare på sin blogg -> www.flikkanfrida.blogg.se
 fett gammal bild men det får man väl bjuda på!Så Generös jag är!!
Nu ska jag lägga mig i sängen  och SOVA!

Gud jag är trött. Ska be om att få min skvallerblaska tillbaka då också ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: