Godmorgon Godmorgon!

Solen lyser fint och det känns inte helt fel att kunna gå upp kl 8! Och när jag nu tittarär kl kvart i 9 jag sitter i idrottskläderna väskan är packad och det är bara att borsta tänderna kvar!
Det är redig lyx det här! Jag hade kunnat vänja mig vid det lätt!
är ju inne i stan vid kvart över 10 så då går jag lite raskt ut till Österäng och är där lite över halv. lektionen börjar tjugo eller kvart i. Jag tycker jag har planerat rätt bra ;)
Nu har jag kollat runt lite på fisen och jag ska nog börja göra mig smått redo.

Jag har märkbart ont i halsen och jag kunde knappt andas genom näsan när jag låg ne,så nu åker man väl på en härlig förkylning. Men vädret ser ju ut att bli fint, så man kan ju hoppas att man slipper det!

Det ska blir trevligt att träffa mon petite friends igen =)

Till er som är hemma! Var ute och glassa er i det fina vädret och NJUT av att nu våren ÄNTLIGEN är här!!


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: