Vad tycks?!

Jag hoppas ni har märkt att jag har en ny desing!
Lilla Frida har fixat den åt mig, och jag e fruktansvärt nöjd!  Den är dokc inte riktigt klar, det ska in fler bilder i menyn. Men det kan jag fixa själv:D ( Ja ja jag har en fusklapp som jag fick av Frida..)
Ja jag hade nu tänkt ladda upp bilder för att ni skulle få se skillnaden, men det går tydligen inte..

idag ska bli en plugg dag. och ja det är precis så kul som det låter!!
i morgon har vi tre lektioner ( då vi inte behöver komma på engelskan)

  • MaB              prov i kap 1
  • Idrott            30 minuterstestet
  • Sv                Skrivning i Shakespeare 

Som om min dag kundebli bättre!?!

 

Nej nu ska jag till Järnaffären med Peteroch köpa verktygslåda :)

Ha en trevlig dag!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: