Stan meeeed shopping!

Stan med mamma var väldigt trevligt, har precis kommit hem nu, helt ensam hemma =D Så ska lägga mig i soffan och kolla på Sex And The City och bara mysa!
(klicka på bilden för att se större)

Hm. vad kan finnas i denna påse tro?!

JO Allt detta!!


Lila stickad klänning H&M
tröja med tryck
H&M
Body Butter  
Body shop
Klämmor  Glitter
Hjärtformad skål
Village
Uggla
Village
Fågel
Village
Nive eye make-up remover Åhlens
Nagellack Åhlens
cotton pads
Åhlens

Mötte också Bambie i stan.
Hon var där och letade finkläder till Helsingborg ( då vi ska kolla på vm laget i floristik) Monica sa att vi skulle snofsa upp oss.
Bambie köpte iaf en jätte fin klänning på MQ. Jag såg också en som var väldigt fin, ska nog prova den i Malmö. OM inte annat kan jag ju ha min MissSixty klänning, men den känns liite för fin!

Nej nu ska jag måla naglarna äta godis ( om jag hittar något) och kolla på SATC =D

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

bodybutter <3 har också kokos (för det är det väl?)

tack för din värmande kommentar! håller helt med dig.

2009-09-05 21:58:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: linaa

oh bodybutter med cocos - finns inge bättre:D

2009-09-05 22:55:33
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: