sjuk..

Ja nu sitter jag med min kära dator uppkrupen i soffan och ser för första gången i mitt liv på Stieg Larssons Män som hatar kvinnor  Den är riktigt bra men hemsk!
Fortsättningen har ju precis kommit ut på bio. Men jag tror jag väntar tills den kommer på film. Jag klarar nog inte av att se den på bio.
Nu är filmen slut här på tv, och Therese det blir nog någon mer plats i din bokhylla när jag lånar böckerna!
Fast det blir nog ett senare  projekt. Håller på med 4 böcker just nu så jag kanske ska läsa ut dom först! ;)
Fick precis en bild på mig och virran från Melvins dop!
 Riktigt bra foto tycker jag :)

Jag tycker också det är supermysigt att det är höst!!
Alla färger! i längden kommer jag säkert klaga över att det är mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem. Men det är mysigt nu i början!!
Jag hoppas verkligen vi ska göra något med löv i skolan! Om inte så har vi nog en stomme här hemma som jag kan göra en härlig lövkrans av! Med härliga orange-röda färgen mot vår gröna dör blir det nog super fint tror jag!!
 ( mobilkvalité!!!) Men tycker det är en härlig bild med grå bakgrund och sedan ett löv i starka färger!

Nej nu ska jag vila lite innan A och e kommer hem och vänder upp-och-ner på huset!

Vad har ni gjort idag?

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: