prooooosit!

Japp det stämmer Hanna är väldigt sjuk. NEJ det är inte Svininfluensan.
Den har jag redan haft tre gånger som Farbror Jonas sa igår xD HAHAHAHAHA

J  jag sitter just nu och tittar på SATC en fördel med att vara sjuk ;)

Och nu när jag letade reda på denna bild i mitt arkiv hittade jag många underbara bilder från Åkersberg!!

Åhh i miss <3<3<3

  Här är tex. hela gänget när vi skulle få se vår film för första gången!

Vi gjorde så många roliga saker! Vi stod i regn och gjorde någon dans jag inte kommer ihåg namnet på. (hittade en bild där man ser mig Jag i rosa:P som btw är fulaste färgen ever  Linnéa den var till dig ;)   )

Nej nu ska jag kolla lite mer på SATC och på Åkersbergs bilder äta glass och spela spel på mobilen!!

 

Ha en trevlig dag!

 

*TjingTjing*

 

Kommentarer
Postat av: nea

SATS - bästa! :D

2009-09-28 19:09:30
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: