PMR sug ***

Ja nu har jag köpt ny mobil, som jag ska jobba av.
det är denna skönheten som jag har gjort ett inlägg om för ett tag sedan:
 WIIEE

Idag skulle jag hämta ut den med mitt nya sim kort, telia prata på ( abonomang också 49kr månaden =D )

Så hade dom inte fått in den ännu:O jävlar skit jag som gick dit i hundra graders värme!!

Så jag ska hämta den i morgon tydligen...

Men det är den nog värd hoppas jag.

Jag vet dock inte om den är silver eller svart.


Silver eller svart?

Jag tycker nog bättre om svart, men det spelar nog igentligen ingen större roll!

Var ju i Malmö igår med the girls handlade lite olika saker, men mer om det kommer antagligen senare.

Nu ska jag lägga över Pistvakt på min iPode så jag kan lyssna på dom =D

Sen ska jag iväg och klippa mig och bli fin i håret.
Kollar just nu på Bridget Jones dagbok den underbara underbara film :)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha du är så välkommen :)

2009-09-08 20:44:37
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul att någon från nån annanstans än Skellefteå kikar in och läser :)

2009-09-08 20:45:22
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: