OJ vad jag ljuger

Jag fixade inget alls med bloggen, jag överlåter från och med nu all min bildfixing sak till Frida Andersson så var man av med det ;)
Men dagen har arit sådär
MaB prove gick förhoppningsvis bra..
shakespeare  JAg ÄR BÄST!!

30 minuters testet gick med bra hade kunnat springa 4,5 k men gjorde bara 4. men det är en förbättring tro jag sedan sist, och det e ju målet!

Nu ska jag fortsätte plugga på shakespeare i morgon blir det att skriva om Teatern på 1500-1600-talet. rätt så intressant.
Nu ska vi snart äta är och så ska jag hänga upp tvätten.
Ha en fortsatt trevlig dag
Ni får gärna komentera min nya design! :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA :D FÅR MAN BETALT ;)

2009-09-28 19:45:16
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: