Nu kommer du aldrig att försvinna!

För att visa hur trött jag var igår ska ni få se sen bild på min säng.
Igår vid ca 2100 Så lägger jag mig på mage i min säng, med en kunde under mig och en kudde mot sängramen, där mitt block med blommornas namn ( som var min läxa) stod luta. Samt min gröna bläck penna utan kork, av någon dum anledning.
Jag har i alla fall somnat, vaknade av en stickande känsla i benet vid 4 men somnade om.
När jag vaknade låg blocket kvar där det låg på kvällen, pennan låg under mitt lår, med en präktig fläck på mitt lår och madrassen och självklart lakanet ( med den fläcken kan man ju tvätta bort!!?)
I alla fall så ska jag skrubba satan på låret senare för att få bort den där fläcken senare ;)
Något som suger är att just den pennan ( färgen) är utnämnd av mig till * penna! Dumt Dumt Dumt-



Nej nu ska jag nog lägga mig, rätt trött. funderar på om man ska duscha nu så man slipper det i morgon..

God Natt ändå på er! <3

Hur gör ni folk de där små söta hjärtanen?

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

gina tricot.

fanns i grått, vitt, brunt å svart (om jag inte minns fel)

2009-09-05 09:12:38
URL: http://enibas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: