Ma B

Blä, jag förstod det som hon förklarade men nu när vi ska räkna ikapp hemma går det inte jätte bra... De första uppgifterna var lätta men sida 13 :O
Så nu skiter vi i det! :) Har 40 minuter i morgon som jag förhoppningsvis kan utnyttja och få lite förklaringar :)

I morgon ska jag förlja med Bambie hem, sedan kl 7 ska vi till Bäckaskogs slott och se på Romeo & Julia. Sedan ska vi ha Pyjamas party ;) Eller inte :P

Jag tror jag ska ut och springa efte maten nu, hade varit bra.
Jag köpte min nya väska idag med Caterpillar Det gillar vi, men jag hade gärna spenderat en helg i stan så man slipper oroa sig för tåg bussar och gud vet allt!

Nej nu ska vi snart äta, får väl kasta ett öga på Ma igen :S

Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig.



*TjingTjing*

 

Kommentarer
Postat av: Isa

Klart! Det är alltid pyjamasparty hemma hos mig :-D haha! Vi synes imorgon <3

2009-09-01 19:17:50
Postat av: Mormor

Hej på dej, ja det där med världens bästa mormor var ju snällt sagt, men har du mer än en? Hade det varit några till så hade man ju blivit mallig för utmärkelsen. Men ett är säkert att du är den bästa Hannan som jag vet. Kämpa på med matten, det tar lite tid för siffrorna att komma igenom alla kläd,pojk,moped,bil och blomtankar som du har.

Allt gott från MM

2009-09-02 20:00:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: